Τεχνική υποστήριξη πελατών

Οι υπηρεσίες τεχνικής υποστήριξης μηχανογραφικού εξοπλισμού από την TMS EE

Απομακρυσμένη υποστήριξη

Οι υπηρεσίες απομακρυσμένης υποστήριξης ποικίλλουν, οι πιο συχνές όμως είναι οι παρακάτω:

  • Εγκατάσταση και παραμετροποίηση των εφαρμογών της TMS

  • Επίλυση προβλημάτων Λογισμικού (Λειτουργικό σύστημα – Εφαρμογές)

  • Εγκατάσταση νέου υλικού (hardware) ή νέων εφαρμογών (software).

  • Δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας των αρχείων του υπολογιστή

  • Βελτιστοποίηση απόδοσης του υπολογιστή, καθώς και ενημέρωση, συντήρηση & ρύθμιση του λειτουργικού συστήματος.

Εφαρμογές απομακρυσμένης σύνδεσης

Το μόνο που θα χρειαστούμε από εσάς είναι να κάνετε την λήψη μίας εφαρμογής (RustDesk, Teamviewer, Anydesk). Όταν την εκτελείτε θα σας δώσει έναν μοναδικό κωδικό ID, στην συνέχεια μας το γνωστοποιείτε και έτσι μας δίνετε πρόσβαση στον υπολογιστή σας.

Σημειώσεις: Η απομακρυσμένη τεχνική υποστήριξη αφορά ΜΟΝΟ το λογισμικό και ότι άλλο σχετίζεται με αυτό. Για προβλήματα που αφορούν το υλικό (hardware) του υπολογιστή σας θα πρέπει να μεταφερθεί ο εξοπλισμός για έλεγχο.

Το κόστος ορίζεται με βάση τις απαιτήσεις σας και κατόπιν συνεννόησης.

Οδηγίες Εγκατάστασης

Κάνουμε διπλό κλικ στο αρχείο rustdesk.exe που κατεβάσαμε (στον φάκελο λήψεις του χρήστη)

Πατάμε το κουμπί “Accept and Install

Στο παράθυρο που θα ανοίξει μετά την εγκατάσταση της εφαρμογής πατάμε πάνω στο εικονίδιο με τις τρεις τελείες (1), πατάμε στην πρώτη κόκκινη διαγράμμιση (Enable remote configuration modification) και έπειτα την επιλογή ID/Relay Server (2)

Εισάγουμε στο πεδίο ID Server την τιμή “desk.tms.com.gr

Θα σας ζητηθεί το αριθμητικό αναγνωριστικό που βρίσκεται στην αριστερή θέση του παραθύρου κάτω από τον τίτλο ID για την απομακρυσμένη σύνδεση.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΥΡΙΞΗΣ

Σε περίπτωση που χρειαστεί να επικοινωνήσετε με την τεχνική υποστήριξη, παρακαλούμε συμπληρώστε την φόρμα.

210 6108821

Βεντούρη Γ. 45 & Σύρου, Χολαργός 155 62